måndag 5 juni 2017

Snodd lista!

Tre saker du älskar:
1. Böcker
2. Träd
3. Att köra bil på nya ställen på landet och se hus och djur

Vill du ha barn?
Njae. Inte nu åtminstone, men med all sannolikhet nån gång. Känner ingen stress dock, mina egna föräldrar var ju typ 35 när jag föddes.

Vad är det bästa med din partner?
Just nu är min partner Anna, och det bästa med henne är hur jävla jävla emotionellt smart hon är. Ser så mycket, fattar så mycket, bryr sig så mycket och är så varm.

När grät du senast?
Säkert någon gång igår, men annars i lördags när vi var på karaokebar i Majorna med ett par kompisar och allt var så perfekt som jag aldrig trodde att det skulle bli.

Vad skrattade du åt senast?
Ett hus i Kode som hade skylten "Se upp! Tama djur och skogstokig kärring!" vid vägen.

Har du en bra hårdag?
Rätt så, trots otvättat! Det är tillräckligt långt för att ha i tofs för första gången på länge, och den blir så lockig och fin!

Ditt livsmål?
Just nu att kunna ha roligt tillsammans med andra.

Beskriv rummet du är i?
Inte ett rum, en spårvagn!

Var vill du vara om sex år?
Öööh, när jag är trettio? Nöjd, tänker jag.

En sak du önskar dig?
Bättre blåsa tack.

Det senaste du åt?
En seg riskaka från paketet jag har i väskan när jag jobbar.

Hur blir din sommar i år?
Lite rörig skulle jag tro, men rolig. Mycket osäkerhet och mycket tid i liten lastbil, och mycket mat på balkong och träffa nya personer på nya platser!

Kan du bjuda på någon teaser inför kommande blogginlägg?
Tänkte skriva om mitt nya jobb.

Vad är viktiga egenskaper hos en partner?
Tänkande, uppmärksam. (Ett av mina egna drag, och ett drag jag saknar!)

Vem pussade du senast?
Anna!

Har du något onödigt du gör?
Petar mig i näsan, river sönder finnar och tackar nej till fasta jobb för att ~*finna mig själv*~

Vad är det sämsta med denna vecka?
Säger samma som personen jag snöt listan från: att världen brinner upp, som vanligt.

Vad ska du göra i höst?
Vara nervös och tjäna för lite pengar. Och kanske skriva?

Vad har du i ditt kylskåp?
Bland mycket annat: två blomkålshuvuden (ett har jag köpt själv och ett kom i en matkasse), tre paket mjölk och en stor Dr Pepper.

1 kommentar: